Sunumlara Giriş / Introduction to the Presentations


Ana Konuşmacılar

Youtube Canlı yayın linki: : https://istek.link/paykonkapanis2021

Youtube Live link (English) : https://istek.link/paykonkapanis2021eng

Oturum / Session : Ana Oturum / Main Session

Derslik / Class : Çevrim içi / Online

Saat / Time : 14:45-15:45

Konu / Subject : Çocuklar İçin Bir Türkiye Hayali / A Dream of Turkey for Children

Seviye / Level : Tüm Öğretmenler / All Teachers

Youtube Canlı yayın linki: : https://istek.link/paykonacilis2021

Youtube Live link (English) : https://istek.link/paykonacilis2021eng

Oturum / Session : Ana Oturum / Main Session

Derslik / Class : Çevrim içi / Online

Saat / Time : 10:00-11:00

Konu / Subject : Salgın Sürecinde Eğitim Dünyası "Eğitim İçi Çevrim Dışı" - Education World During the Pandemic "In Education Offline"

Özet / Summary : **There will be a simultaneous translation.
Salgın sürecinde eğitiminin işleyişi, öğretmenlerin hazırlığı, öğrencilerle iletişim, uzaktan eğitimin hayatımıza dahil oluşu ve bu süreçte dünyadaki eğitimin durumu.
The operation of education during the pandemic, the preparation of the teachers, communication with students, the inclusion of the online education in our lives and the state of education in this world in process.

Seviye / Level : Tüm Öğretmenler / All Teachers



Konuşmacılar

Toplantı Linki : meet.google.com/nww-nenw-ipm

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Türkiye'de Gerçekten Fizik Öğretmenliği Yapabiliyor Muyuz?

Özet : Dünya da söz sahibi yeni nesiller yetiştirebilmek için, ülkemiz dışında fizik öğretmenleri neler anlatıyor. Yaklaşık 8 konu üzerinde durulacak. Fizik kitaplarında yapılan yanlışlıklar üzerinde söz edilecek

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/zwd-bnpd-eux

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : PYP'de Ölçme ve Değerlendirme

Özet : Anaokul ve ilkokulda yapılan ölçme değerlendirmede dikkat edilmesi gereken hususlar, Ölçme değerlendirme basamakları, PYP'de kullanılan dönüşümlü düşünme örnekleri.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/yqy-xycv-oxn

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Ergenlik-Ekran-Pandemi

Özet : Çocuklukla yetişkinlik arasındaki fırtınalı dönem olan ergenlik döneminde ergenin duygusal dalgalanmaları ve kimlik arayışı Pandemi sürecinde ergenlik döneminin sancıları ile uğraşan gençleri ekran bağımlılığından korumak için onlara nasıl destek olabiliriz?

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/emw-tnbd-fae

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : PYP'de Akademik Dürüstlük

Özet : Uluslararası Bakalorya (IB) programları öğrencileri sorgulamaya, eleştirel ve yaratıcı düşünmeye teşvik eder; öğrencilerden farklı yollarla düşüncelerini sunmaları istenir. Öğrencilerimizin paylaştıklarından hangilerinin kendi bilgileri ve düşünceleri olduğunu, hangilerini ise bir kaynaktan faydalanarak edindiğini bilmek bize öğrencilerimiz hakkında gerçekçi gözlemler yapma şansı tanır. Akademik dürüstlük budur: bilgiyi, anlayışı ve düşünmeyi şeffaf hale getirmek. Bu sunumda akademik dürüstlüğe neden ihtiyaç duyulduğu, IB öğrenen profili özellikleri ve öğrenme yaklaşımlarıyla nasıl bağlantılar kurulduğu ve bazı uygulama örneklerinin paylaşılması amaçlanmaktadır.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ojz-jvam-onn

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Eğitimde Oyunlaştırma Tekniği

Özet : Eğlendirerek öğretmek olarak kavramsallaştırılan “Oyunlaştırma (Gamification)” psikolojik olarak insan beyni severek yaptığı bir eylemi hayatına daha çabuk kabul etmektedir. Eğitim alanında da öğrencilere anlatılan konular eğlenceli hale getirilerek anlatılmakta böylece öğrenme süreleri kısalmakta unutma süreleri uzamaktadır. Geriye dönük hatırlamak ise çok daha hızlı gerçekleşmektedir. Öğretmenler hazırlayacakları müfredat eğitimlerinde tutarlı ve bu uzun süreli öğrenmeyi göz önüne aldıkları takdirde öğrencilerin öğrenme potansiyellerine erişmelerine yardımcı olacaklardır

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/psx-wdqp-zji

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : "Esrarengiz Kelimeler" le Türkçede Steam

Özet : STEAM anlayışı sayısal bilimleri ve sayısal içerikleri kapsarken biz bu bakış açısının dışına çıkarak Türkçede de uygulanabilir olduğunu düşünüp çalıştık. Çocuklarımız okumuş oldukları kitabın (Esrarengiz Kelimeler) bazı bölümlerini baştan yazıp, kitaba yeni karakterler ekleyip Türkçenin farklı beceri alanlarında kendilerini bir kez daha gördüler. Kitabımız için yeni bir karakter belirleyip o karakteri kitaba dahil ettiler ve yazı yazdılar. Karakterleri 3 boyutlu bir ürün olarak tasarladılar. Bu ürünleri de sergileme fırsatı bulduk. Kitabımızın yazarı Almila Aydın la yaptığımız söyleşide yazarımız da çok beğendiğini belirterek bizlerden ürün fotoğrafları ve yazı çalışmalarımızın örneklerini istedi. Disiplinler arası bir çalışma olduğu gibi farklı zeka gruplarını da desteklemiş olduk.

Seviye : 7. Sınıf

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/smw-wvde-hkr

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : eTwinning

Özet : Program Akışı: 1. Bölüm: eTwinning nedir? eTwinning Portalı ve Amaçları eTwinning içeriği ve araçları nelerdir? 2. Bölüm: Neden bir eTwin’ci olmalısınız? Faydaları nelerdir? Proje Özellikleri ve Çeşitleri 3. Bölüm: 2020-2021 eğitim- öğretim yılında kuruculuğunu yürüttüğümüz eTwinning projelerimiz “Minik Tasarımcılar “eTwinning projesi “ Oyun Hayattır” eTwinning projesi

Seviye : Başlangıç

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/drn-bkjf-dvr

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Masal Anlatıcılığı

Özet : MASALLAR NEDEN ÖNEMLİDİR? ANLATI SANATI VE ANLATICININ ÖZELLİKLERİ. MASAL, EĞİTİMDEKİ HANGİ ETKİNLİKLER İLE NE ŞEKİLDE BİRLEŞTİRİLEBİLİR? MASAL ANALİZİ ETKİNLİĞİ ÖRNEK BİR ANLATI İLE KAPANIŞ.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/kxs-nqrn-ooc

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Teknoloji Seçme ve Yerleştirme Sınavı

Özet : Doğru teknoloji, doğru uygulama, doğru öğretmen doğru karar. Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir diyen Herakleitos'un üzerinden 2500 yıl geçti. 2500 yılda teknoloji, sosyal yapı ve daha pek çok şey değişti. peki bu değişimden eğitim kendi payına düşeni alabildi mi? Açık kaynak donanım ve yazılım akımı, yapa zeka, makina öğrenmesi gibi teknolojilerin yaygınlaşması ve teknolojinin üreticisi olmanın kolaylaşması ile geçtiğimiz yıllarda sınıflarda büyük değişiklikler yaşanmaya başladı. pek çok farklı teknoloji, bir o kadar da farklı varyasyon eğitime nüfuz ederken sınıflarımızda doğru değişim rüzgarını estirmek için karşımızda büyük bir sınav var. Paykon 21' de sizlerle Yenilikçi ve deneysel teknolojilerin eğitim öğretime pozitif etkilerini Dünya perspektifinden inceleyeceğiz.

Seviye : Tüm Öğretmenler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/mjj-xqfe-efm

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : PYP Öğretmeni Olmak

Özet : PYP uygulamaları ile sınıf öğretmeni olarak meslek anlayışımda meydana gelen değişim ve öğrencilerimde meydana gelen değişim sürecini anlatacağım. Bu değişim sürecini öğrenci çalışmalarını ve videolarını kanıt olarak göstererek yapacağım.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/mdt-yfbe-exy

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Eğlenelim ve Öğrenelim

Özet : Anaokulu ve ilkokul seviyelerinde, derslerde kullandığımız rutin uygulamaları, oynattığımız oyunları ve gerçekleştirdiğimiz etkinliklerin neler olduğunu sizlerle paylaşmayı hedefliyoruz.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/nop-hsek-ifi

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Elle Yazmak Mı Klavyeyle Yazmak Mı?

Özet : Teknoloji günlük hayatımızın vazgeçilmez bir parçası ve öğrencilerin öğrenmesini de destekleyebilen bir unsur. Ancak teknolojinin sınırları olmalı: Öğrencilerin el yazısı ile yazmak yerine yerine klavyeyle yazmaları, öğrencilerin okur yazarlık becerilerinin gelişimine zarar verebilir. El ile beynin sinir devreleri arasında güçlü bir bağlantı bulunuyor. Öğrenciler harflerin temel özelliklerini daha iyi yazmayı öğrendikçe, aynı zamanda onları akıcı bir biçimde tanımayı da öğreniyorlar. Harfleri tanıma, daha iyi akıcı harf yazımını destekliyor ve bu da genel okuma becerisinin daha iyi gelişmesini sağlıyor.

Seviye : İlkokul, Ortaokul, Lise Ve Eğitim Yöneticileri

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/xua-umuq-tdz

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Global Issues

Özet : Küresel Sorunların yabancı dil derslerinin bir parçası olarak konumlandıran yapısıyla Global Issues planlaması, lise öğrencilerinin gelişimlerine önemli katkılar sağlıyor.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/bgq-fgfu-hdt

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Pandemi Döneminde Okul Öncesi Öğretmeni Olmak

Özet : İçinde bulunduğumuz bu zorlu pandemi sürecinde yüz yüze eğitimin yanı sıra çevrimiçi olarak devam eden öğrenme yolculuğumuzda anaokulu öğretmenlerinin yaşadıkları tecrübelerle birlikte yıl içinde yapılan çalışmalara yer verilmiştir. Sunumda yer alan çalışma örneklerinin mesleğe ya da kurumumuzda göreve yeni başlayan meslektaşlarımıza yol gösterici olacağı ve fayda sağlayacağı öngörülmektedir

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/oor-msvv-dex

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Bunları Biliyor Muydunuz?

Özet : Bu sunudaki bilgilerle birlikte edebiyatın merak uyandıran yanlarını ders içinde anlatarak öğrencinin aktif dinlenmesini sağlamak ve derse olan ilgisini arttırmak amaçlanıyor. BUNLARI BILIYOR MUYDUNUZ ? CAHİT SITKI Küçükken yaramazlık yaptığı için babası tarafından pencereden aşağı sarkıtılmıştır. O günden sonra ölümden korkmuş ve eserlerinde hep “ölüm” temasını işlemiştir. NAZIM HİKMET Nazım Hikmet’in en değişik özelliği devamlı beyaz pantolon giymesiydi. İlham geldiğinde aklındaki sözleri hemen beyaz pantolonuna not alıyormuş. Tüm dünyanın tanıdığı bir şair olmak, böyle değişik özelliklere sahip olmaya bağlıdır belki de. Bursa cezaevinde ıslak ıslak çok dayak yediği için onun en büyük korkusu su olmuştur. (...)

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/odw-ddxf-nin

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Düşünmeyi Öğret Aklı Özgürleştir (P4C Eğitiminin İlkokul ve Lise Müfredatına Uygulanması)

Özet : Neyi, nasıl, neden düşündüğünün farkında olma isteği 21. YY toplumunun en büyük problemlerinden biri olarak çözümlenmeyi beklemektedir. Karşılaşılan problemlere çözüm bulabilmek adına farkındalığın arttırılması şarttır. Kalıp düşüncelerimizin farkında olabilme, değerleri fark edebilme, eleştirel düşünmeyi sağlayarak çıkarımlarda bulunabilme küçük yaşlardan itibaren sahip olunması gereken ve geliştirilmesi elzem bir durumdur. Çocuklarla felsefe (P4C), içinde barındırdığı 4C ile (eleştirel, yaratıcı, işbirlikçi, özenli düşünme) ezbere dayalı bir sistemden kurtulmamızı sağlayan 21. YY toplumunun beklentilerine karşılık verebilecek bir eğitim modelidir. Hem yurt içi hem yurt dışında yapılan araştırmalar da gösteriyor ki çocuklarla felsefe eğitimini alan öğrencilerde, bilişsel ve sözel becerilerin geliştiği bu anlamda da P4C eğitiminin, sosyal ve sayısal dersleri anlama, anlamlandırmaya olanak sağladığını söyleyebiliriz. Güçlü bireylerin varlığı güçlü toplumların oluşmasına zemin hazırlamaktadır. Güçlü toplumlar da kendini ifade edebilen, yargıda bulunmaktan kaçınmayan, toplumsal değerleri koruyan ve yenilerini inşa edebilen bireylerle mümkün olabilmektedir. P4C eğitimi sadece düşünmeyi değil, düşüncede olanı yaşantıya aktarmayı da sağlamaktadır. Bu çalışmada çocuklarla felsefe dersinin nasıl uygulandığı ne olduğu ne olmadığı anlatılacaktır. Çocuklarla felsefe soruşturmalarının ilkokul ve lise müfredatıyla bütünleştirilerek nasıl bir yarar sağlayacağından bahsedilecektir.

Seviye : İlkokul, Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/yrq-uwvm-nmv

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Öğrenmeye Davet Eden Öğrenme Ortamları Oluşturma

Özet : Öğrenme ortamı, öğrencilerin öğrendiği çeşitli fiziksel mekanları ve sosyal duygusal bağlamları ifade eder. Öğrenme ortamlarımız, bizim öğrenmeye ve öğretmeye yaklaşımımızı temsil eder. Öğrenmeyi üst düzeye çıkarabilmek için; öğrencilerin ihtiyaçları ve ortak hedeflerimiz doğrultusunda öğrenme ortamlarını düzenlememiz gerekir. Sunumda öğrencilerin özne olduğu öğrenme ortamlarını oluştururken dikkat edilmesi gerekenler örneklerle paylaşılacaktır. Katılımcılar öğrenme ortamlarıyla ilgili dönüşümlü düşünme ve yeni fikirleri değerlendirerek eyleme geçme fırsatı da bulacaktır.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/tam-yebf-cnb

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Algılanan Ebeveynlik Tarzlarının Çocuklar Üzerindeki Etkileri

Özet : Baumrind (1972) üç temel ebeveynlik stilinin çocuk üzerindeki kontrolünün farklı düzeyler içerdiğinden bahseder. Kontrol yoluyla çocuklarından uyum ve itaat talep eden ebeveynler, onları aileleri ve toplumla bütünleştirmeyi amaçlar. Otoriter ebeveynler kontrolü mutlak ve sınırsız olarak kullanır bu da çocuğu olumsuz bir şekilde sınırlandırmak anlamına gelir. Açıklayıcı/Otoriter/Demokratik ebeveynler kontrolü çocuğun istek ve beklentilerine göre başka iletişim yolları ile birlikte dengelemeye çalışırlar. İzin verici ebeveynler ise kontrolü neredeyse hiç kullanmazlar. Farklı kontrol ya da otorite kullanımı gençler ve çocuklar üzerinde farklı psikolojik sonuçlar doğurur (Darling & Steinberg, 1993). Bu bilgiler ışığında yapılan çalışma ilkokul öğrencilerinin algıladıkları ebeveynlik stillerini ve bu stillerin çocukların arkadaşlık kalitesi, akademik başarıları ve öz-güvenleri üzerine etkilerini ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/fkz-yxah-tmk

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Yazsam Roman Olur - Yazma Teknikleri

Özet : Lise öğrencileri için yazma atölyesi niteliği taşıyan çalışma, edebiyat ve Türkçe öğretmenleri başta olmak üzere, yazıya ilgili duyan herkese faydalı olacak öneriler içeriyor.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/swm-wpyo-avz

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Google Araçları İle Dijital Kaçış Oyunları Tasarımı

Özet : Bu oturumda Google araçlarını (Google Siteler & Google Formlar & Google Slaytlar & Google Dokümanlar vb.) kullanarak oluşturduğumuz web sitesi üzerinde tasarlanan Dijital Kaçış Oyununu anlatacağız. Öğrencilerin derse katılımını destekleyecek bu eğlenceli ders tasarımının nasıl işlediğini ve hazırlanış sürecini paylaşacağız. (Kaçış oyunu Matematik disiplininde tasarlanmış olup, tüm branşların katılımına açıktır. )

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ppv-ssdb-pwu

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Listening And Speaking In The Academic And Informal Setting

Özet : The lack of cultural background in the classroom hinders students learning English. Students do not have the knowledge of academic registers and the informal setting that the English language offers. In this presentation, we will analyze the informal setting through conversations in order to find the issues that students have in learning the language. The academic register is also explained to help students be successful in the classroom. It is important to help students understand classroom settings which the social aspect develops students’ learning in the classroom.  By giving English learners the special tools to develop their learning skills in the classroom, students have the potential to be successful in the academic and informal setting.

Seviye : High School

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/rkf-wtku-eqx

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Öğrencilerin Duygusal Regülasyonuna Yönelik Stratejiler

Özet : Öğrenciler okulda sürekli duyusal uyaranlara maruz kalırlar. Örneğin; bahçede, yemekhanede yüksek ses, sınıflarda ve koridorlardaki görsel materyaller vb gibi. Duyusal girdiyi işlemede zorluk çeken öğrenciler ise yoğun uyaranlara maruz kalırken hareketsiz durmakta, sınıf içi etkinliklere katılmakta ve akranlarıyla sosyal etkileşimde bulunmakta zorlanırlar. Her yerde yapılacak esneme hareketleri ile öğrenciler duygusal regülasyonu sağlayabilir. Bu sunumda her yerde yapılabilecek esneme hareketlerinin öğretmenlere anlatılması ve böylece okul ortamında bu egzersizlerin kullanılarak öğrencilerin duygusal regülasyonuna destek olunması amaçlanmaktadır.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/jfv-xchx-giw

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Erasmus+ Enhancing Book Reading Project

Özet : Proje kitap okumayı artırmayı hedeflemektedir. Bu bağlamda farklı türler ve farklı ülkelerin yazarları tanıtılarak öğrencilere çeşitli sunumlar ve çalışmalar yaptırılmış ve okumanın önemi aşılanmaya çalışılmıştır. Projemiz kapsamında İspanya, İtalya, Slovenya ve Polonya’nın da içerisinde bulunduğu proje ortaklarımızla ortaokul öğrencileri yıl içerisinde çeşitli etkinlikler ve faaliyetler düzenleyerek projenin amacı üzerinde çalışmışlardır. Proje gereği olarak AB Erasmus+ proje sözleşmesinde yer alan tarihlere göre öğrencilerimizle birlikte proje ortağı ülkelerimize seyahatler düzenlenmiştir. Proje aynı zamanda salgın döneminde de online etkinlikleriyle amacına hizmet etmeye devam etmektedir.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/dnt-pvcj-hvf

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Okuma Hataları ve Müdahale Yöntemleri

Özet : Okumayı öğrenme okula başlayan tüm öğrenciler için başarılması gereken önemli bir görevdir. İyi bir okuma eğitimi sürecinden geçen öğrenciler, başarılı bir öğrenme sürecinin de temelini atmış olurlar. Okuma hataları, okuduğunu anlamanın önündeki en büyük engeldir. Bu sunumda okuma eğitimi sürecinde öğrenciler tarafından yapılan harf-kelime atlama, heceleri yanlış bölme, hecelerin yerini değiştirme, satır atlama gibi okuma hatalarının tespiti ve bu hatalara özel müdahale yöntemlerinin neler olduğuyla ilgili paylaşım yapılacaktır. Bu sunum sonrasında öğrencilere "Bol bol kitap oku." demekten öteye geçerek farklı bakış açıları kazanacağınıza inanıyorum.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/msn-bioj-jcx

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Hayal Gücüne Yolculuk Yapmak: Destination Imagination

Özet : Dünyanın en büyük yaratıcılık organizasyonu "Destination Imagination" Türkiye de de "Hayal Gücüne Yolculuk" adıyla varlığını sürdürmektedir. Bu çalışmada okulumuzdaki Destination Imagination Kulübünün faaliyetlerini nasıl sürdürdüğü; her görevin disiplinlerarası bir çalışma yürütmeyi gerektirdiği; süreç ve proje yönetimi, yaratıcılık, esnek düşünme gibi beceriler kazanmak için ne kadar yararlı olduğu aktarılacaktır.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/cmi-ifmw-bju

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Okuma Çemberi Yöntemiyle Roman Analizi

Özet : Bu çalışmada Necib Mahfuz’un “Karnak Kafe” romanı okuma çemberi yöntemiyle analiz edilecek ve okuma çemberinin okuduğunu anlama becerisi üzerindeki etkisi yapılan araştırmalar üzerinden ele alınacaktır. Okuma çemberi fikri ülkemizde pek de yaygın olmayan “kitap kulübü” uygulamasına dayanmaktadır. Kitap kulübünde aynı kitabı okuyan kişiler belli aralıklarla bir araya gelerek kitabın okunan bölümlerini tartışırlar. Okuma çemberi, bu kulübün okulda uygulanmasının faydalı olacağını düşünen öğretmenlerin ürünüdür. Okuma çemberini ilk uygulayan 1982 yılında Karen Smith, bu ismi ilk kullananlar ise 1984 yılında Kathy Short ve Gloria Kaufman olmuştur. Okuma çemberi, öğrencilerin seçtikleri kitaplara göre oluşturulan gruplarda, bireysel olarak okudukları bölümleri belirli aralarda tartıştıkları bir öğretim yöntemidir. Okuma çemberinde öğrenciler farklı rollerle yer alırlar ve tüm roller birbiriyle ilişkili ve birbirini tamamlayıcıdır. Ben bu rolleri, haritacılar, sanatçılar, sözcük avcıları, kitap uzmanları ve bağ kurucular şeklinde düzenledim. Bu çalışmada öğrenciler bu rollerden oluşan gruplara dahil edilerek yönergeye göre hazırlıklarını yaparlar. Birlikte aldıkları rolün görevlerine uygun olarak kitap üzerine tartışır, araştırma yapar ve bunun sunum haline dönüştürürler. Belirlenen süre içinde tamamlanan sunumlar önceden planlanan tarihte sunulur. Okuyucu tepkisi teorisine (Rosenblatt, 1978) göre, birey kitabı kendi yaşantısına göre anlamlandırdığı için okunan kitaptan herkes farklı şeyler anlar ve kazanır. Okuma çemberinde, yapılan tartışma toplantıları aracılığıyla, herkes kitapla ilgili kazanımlarını birbiriyle paylaşmaktadır. Böylece öğrenciler, farklı bakış açıları hakkında bilgi sahibi olurlar (Aktaran: Tracey & Morrow, 2006).

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/pze-nfqy-ezt

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Bir eTwinning Projesi Gerçekleştirmek

Özet : İSTEK Bilge Kağan Anaokulunda 2020-2021 Öğretim yılında uygulanan "Geleceğini Yeşillendir, Eğitimini Renklendir/ Green Your Future, Colour Your Education" AB Erasmus eTwinning Projesinin katılım süreçleri, uygulama örnekleri ile eTwinning Projelerinin öğretmen-öğrenci ve okul üzerindeki katkıları paylaşılacaktır.

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/hmb-ykgk-gug

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Akıl-Zeka Oyunları + Matematik = Esnek Zihin

Özet : Akıl-Zeka Oyunları dünyasının Matematik disiplini ile ilişkisi her geçen gün daha da güçleniyor. Sayısal akıl yürütme becerilerinin çok önemli olduğu günümüzde uluslararası oyun yazarları (ki içlerinde Matematikçiler in de yoğun olduğu aşikar) Matematik ile Akıl-Zeka Oyunları bileşkesinde oyunlar tasarlıyor, eğitimlerde uyguluyor, ulusal programlara entegre etmeye çalışıyor. Bu atölyede Matematik kazanımları ile örtüşen oyunlardan bir seçki yapılacak, akademik başarıya katkılarından bahsedilecek, 21. Yüzyıl becerileri ile ortak yönleri vurgulanacak, derslerde kullanımına yönelik ipuçlarına değinilecek, uygulamalar yapılacak, keyifli bir öğrenme yolculuğuna çıkılacak. Şimdiye ve geleceğe dair her geçen gün belirsizleşen dünya düzeninde esnek zihin becerileri ile daha güçlü Matematik eğitimi tüm insanlığın hakkıdır.

Seviye : Sınıf Öğretmenleri, Matematik Öğretmenleri Ve Akıl-Zeka Oyunları Dünyasına İlgi Duyanlar.

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/jzk-ctin-btz

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Dünüm Bugünüm Kültürüm (eTwinning Projesi)

Özet : Çocuklarımızın dijital ortamlarda sıkça bulundukları günümüzde dijital araçların kullanımıyla zenginleştirilen kültürel farkındalık uygulamalarıyla öğrenme ortamı eğlenceli hale getirilmiş, kültürel bilincin oluşması hedeflenmiştir. Projemiz 4 farklı ilden 9 ortağın yer aldığı, ilkokul çağı 7-11 yaş grubuyla gerçekleştirilen bir eTwinning projesidir. Projeye 2.sınıf öğrenci grubumuzla katkı sağladık. Projemizde, öğrenci merkezli etkinlikler ve dijital uygulamalar aracılığıyla öğrencilerimizde tarihi ve kültürel değerlerimize yönelik farkındalık sağlamak amaçlanmıştır. Uzaktan eğitim sürecini yaşadığımız dönemde öğrencilerimiz projemiz ile birlikte dijital ortama daha çok adapte olup teknolojik becerilerinin gelişimine katkı sağlamıştır. İlkokul müfredatına entegre edilerek hazırladığımız etkinlikler, öğrencilerimizin öğretim programı kazanımlarını edinmelerine katkı sağlayarak proje tabanlı öğrenme modeline uygun olarak gerçekleştirilmiştir. Uzman katılımlı Webinarlarla öğrencilerimizin sosyo-kültürel, iletişim, özgüven becerilerine; aylık planlanan etkinliklerle ise bilişsel, yaratıcı, çok boyutlu becerilerin artmasına katkı sağlanmıştır. Proje sonunda öğrencilerimiz, kültürünü daha iyi tanıyarak kendilik bilinci; farklı kültürlerle tanışarak da farklılıklara saygı ve hoşgörü hususunda gelişmiş ayrıca teknolojik, üretkenlik, sorumluluk, iş birliği, sosyal ve kültürel farkındalık becerilerinde gelişim gözlenmiştir.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/bmh-awrw-buq

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Farklılaştırılmış Öğretimde Uygulanan Yöntem ve Strateji Örnekleri

Özet : Bu eğitimde farklılaştırmış öğretimin ne olduğu anlatılacak ve farklılaştırılmış öğretim yapmakta kullanılan okuma çemberi, öğrenme merkezleri, RAFT(Rol, İzleyici, Format, Konu) ve basamaklı öğretim isimli yöntem ve stratejiler uygulama örnekleri ile tanıtılacaktır.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/odc-tmia-mpt

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Pandemi Sürecinde Çevrimiçi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Uygulamaları

Özet : Mart 2020 tarihinden itibaren tüm dünyayı etkilemiş olan korona salgını, biz Psikolojik Danışmanların da daha teknolojik ve güncel kalmasını sağladı. Bu oturumda Mart 2020 - Haziran 2021 tarihleri arasında çevrimiçinde öğrencilerimize ve velilerimize uygulanmış olan İlkokul Psikolojik Danışmanlık çalışmalarına yer verilecektir.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/wdc-zwan-mvu

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Nar Meyvesi Özütünden Antibakteriyel El Dezenfektanı Eldesi

Özet : Hem el hem de gıda hijyeninde yeni bir öneri olan "Nar Meyvesi Özütünden Antibakteriyel El Dezenfektanı Eldesi" tüm bilimsek süreçleri tamamlanmış bir çalışma.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/uag-vkqp-fvf

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Travmatik Yaşantıların Çocuk, Ergen ve Yetişkinlere Etkileri ve Bir Terapötik Sağaltım Yöntemi Olarak; EMDR

Özet : Her birey yaşamını dolduran pek çok iç ve dış kaynaklı anıya eşlik eder. Kimi hoş kimi rahatsızlık veren kimi de gelisim görevlerimizi gerceklestirmemize yardım eden bu yasamsal anılar, çocukluk çağından itibaren (bazı araştırmacılara göre doğum öncesinden) hayatımızın sonuna kadar yenilerini ekledigimiz ve bizim o olduğumuz kisi olmamızı sağlayan algısal, duyusal ve düşünsel anlamlar barındırır. Bu anlamlar olumlu veya rasyonel (akilci ve gercekci) dediğimiz düşünce/inanç kalıpları üretebildigi gibi bazen de kötü anıların etkisinden irrasyonel (akılcı, gerçekçi olmayan) düşünce/inanç kalıpları üretebilir. Düşünceler ve inanç kalıpları bireyin ses tonuna, duygulanımına, seçimlerine ve başka daha birçok psikolojik, biyolojik ve davranışsal etkilere sahiptir. İşte F. Shapiro tarafından geliştirilen EMDR psikoterapi yöntemi özellikle travmatik anıların bireylerde oluşturduğu türlü psikolojik zorlukların çözülmesini hedefleyen terapötik bir sagaltım yöntemidir. Sunumda genel olarak çocuk, ergen ve yetiskinlerin irrasyonel düşünce ve inanç kaliplarından ve EMDR'ın sunduğu sagaltim modelinden bahsedilecektir. Her birey yaşamını dolduran pek çok iç ve dış kaynaklı anıya eşlik eder. Kimi hoş kimi rahatsızlık veren kimi de gelisim görevlerimizi gerceklestirmemize yardım eden bu yasamsal anılar, çocukluk çağından itibaren (bazı araştırmacılara göre doğum öncesinden) hayatımızın sonuna kadar yenilerini ekledigimiz ve bizim o olduğumuz kisi olmamızı sağlayan algısal, duyusal ve düşünsel anlamlar barındırır. Bu anlamlar olumlu veya rasyonel (akilci ve gercekci) dediğimiz düşünce/inanç kalıpları üretebildigi gibi bazen de kötü anıların etkisinden irrasyonel (akılcı, gerçekçi olmayan) düşünce/inanç kalıpları üretebilir. Düşünceler ve inanç kalıpları bireyin ses tonuna, duygulanımına, seçimlerine ve başka daha birçok psikolojik, biyolojik ve davranışsal etkilere sahiptir. İşte F. Shapiro tarafından geliştirilen EMDR psikoterapi yöntemi özellikle travmatik anıların bireylerde oluşturduğu türlü psikolojik zorlukların çözülmesini hedefleyen terapötik bir sagaltım yöntemidir. Sunumda genel olarak çocuk, ergen ve yetiskinlerin irrasyonel düşünce ve inanç kaliplarından ve EMDR'ın sunduğu sağaltim modelinden bahsedilecektir.

Seviye : Tüm Öğretmenler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/owz-uggm-jnt

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Pandemi Dönemi Ruh Sağlığı ve Okul Psikolojik Danışmanlığına Yansımaları

Özet : Pandemi döneminde ortaya çıkan belirsizlik, stres ve kaygıyı tetikleyerek ruh sağlığı üzerinde önemli etkiler yarattı. Yaşanılan bu süreç gerek ebeveynlerde gerek çocuklarda duygusal ve davranışsal olarak kendini gösterdi. Bu sunumda pandeminin ruh sağlığı üzerindeki etkileri ele alınacak olup bu konunun okul psikolojik danışmanlığı uygulamalarında nasıl kendine yer edinebileceğine dair önerilerde bulunulacaktır.

Seviye : Tüm Seviyeler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/gko-tnge-zxc

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : "Meslek Seçimim Yaşam Biçimim Mi?"

Özet : -Kendini Tanıma(Güçlü ve Geliştirilmesi Gereken Yönleri Keşfetme) -Meslek, İş ve Kariyer -Üniversitede Okunan Bölüm ve Meslek Seçimi -Araştırma Süreci ve Sektör Belirleme -Kararım Mutlak mı? -Değişimdeki Süreklilik

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/koh-tywo-tby

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Oyna,Eğlen,Öğren

Özet : Erken öğrenenler çevrelerini sarmalayan Dünya´yı keşfetmek için oyunu bir araç olarak kullanırlar.

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ssn-nieo-ish

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Öğretmenlik Notları

Özet : Öğretmenlik sadece meslek değildir. Duyguların mantıkla birleştiği gönül işidir. Her yıl yeni öğrencilerle karşılaşan öğretmenler her yıl yeni öğretmen olurlar. Bu sunumda kendini yenilemek isteyen öğretmenlere öneriler sunulacaktır.

Seviye : Tüm Düzeyler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/awa-npuh-bwq

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Sosyal Bilgiler Öğretiminde İyi Örnekler

Özet : Sosyal Bilgiler dersinde konuların öğrencilerin kalıcı bir şekilde öğrenmesi ve anlaması için müze gezilerinin önemi, kavram haritaları oluşturularak konuların ve kavramların öğrenciler tarafından öğrenilmesini ve değerler eğitimi ile maddi ve manevi değerlerin kavranması sağlamak

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ksw-giku-vfw

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Serbest Sorgulamaya Dayalı Tasarımcı Öğrenci

Özet : Serbest sorgulamaya dayalı öğrenme, öğrencilerin merak ettiklerine ve ilgilerine göre kendi sorumluluklarını sahiplendikleri bir öğrenme stratejisidir. Geleneksel ya da yapılandırılmış bir öğretimin aksine amacının, sürecinin ve ürününün öğrenci tarafından belirlendiği bir yöntemdir. Öğrenciler disiplinler arası ve akranlarıyla işbirliği içerisinde öğrenme yolculuğuna çıkarlar. Öğrencilere yöneltilen “Çevrenizde gözlemlediğiniz varlıkların sorunlarını çözmek için bir öneriniz var mı? Hazırlayacağınız bir ürünle ya da kampanyayla insanları bilinçlendirebilir misiniz ya da bilgilendirebilir misiniz?” vb. sorularla başlayan beyin fırtınası ile başlayan süreç zaman içinde öğrenciler tarafından derinleştirilerek devam eder. Öğrencilerin araştırmaları sonucunda çözümlenen sorun, ürüne dönüştürülerek öğrenme süreci tamamlanır. Bu yıl çevrim içi oturumlarda, birinci ve ikinci sınıf öğrencileri; hep birlikte üretmekten keyif aldıklarını belirtmişlerdir. Bu çalışmada; öğrenciler ile yürütülen serbest sorgulamaya dayalı tasarımcı öğrencilerin çalışmalarını nasıl aşamalandırdıklarından ve süreci nasıl değerlendirdiklerinden bahsedilecektir. Anahtar sözcükler: Serbest sorgulama, proje, ürün

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/hjh-uvji-ovw

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Bakın Ne Anlatacağım!

Özet : Öğrenciler ezbere dayalı olduğunu düşündüğü konulara karşı ön yargı geliştirebilmektedir. Öğrencilerin daha önceden bildiği bilgiler veya öğrendiklerinde onlarda şaşkınlık ve ilgi uyandırabilecek bilgiler ile derse başlamak gayet başarılı sonuçlar vermektedir. Bu bakımdan ilginç anekdotlar ders başlangıçlarında kullanıldığında kalıcı ve anlamlı öğrenmeye yardımcı olacaktır. Böylece dinlediği dersi anlayan öğrencinin derse karşı güdülenmesi de artmaktadır. Öğretmenler ders hazırlıklarında önceden seçtiği tarihsel, sosyal, kültürel veya sanatsal anekdot veya materyallerle dersin anlatım gücünü artırmak için yeni bir bakış açısı sunabilir. Bu sunumun sonunda öğretmenlerin de kullanabileceği “sosyal” bilgiler listesi ve izlenebilecek sinema filmleri kılavuzu katılımcılarla paylaşılacaktır. Örnek 1 Kazanım: 7. sınıf Tarih boyunca Türklerde meslek edindirme ve meslek etiği kazandırmada rol oynayan kurumları tanır. • Ahilik ve lonca teşkilatı ile meslek odaları ve meslek okulları üzerinde durulur. Ahilik konusunu işlemeye başlamadan önce işbirliği ve dayanışmanın önemini anlatan “Komşu komşunun külüne muhtaçtır” Sözünün büyüsüne öğrencileri çekebiliriz. Osmanlı loncalarında aynı meslek erbabı beraber üretim yapardı. Demirciler ve bakırcılar çarşıları ise birbirinden destek alan iki meslek alanıdır. Demircinin harladığı ateşte şekil alır demir. Sonrasında demircinin artan külünü ise bakırcı ürünlerini parlatmada kullanırdı. İşte komşu komşunun külüne muhtaçtır sözü buradan çıkmaktadır. Örnek 2 Kazanım: 5. sınıf Çevresindeki doğal varlıklar ile tarihî mekânları, nesneleri ve eserleri tanıtır. Ölmüşlerin arkasından “Toprağı bol olsun” ifadesinin kullanılması. Eski tip mezarlar Türklerde kurgan diğer bazı medeniyetlerde Tümülüs olarak adlandırılır. Friglerin efsane Kralı eşekkulaklı Midas’ın da mezarı bir Tümülüs’ten oluşur. Tümülüs hayatını kaybeden kişinin özel eşyaları ve ölüsünü odalara koyarak üstünü büyük taş ve toprak yığını ile kapattıkları mezar türüdür. Bu mezar tipi mezardakinin tanrı tarafından kabul edilmesi ve sosyal statü olarak da önemini göstermesi için yapılırdı. Bu bağlantı sağlanarak Frigler konusuna geçilir.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/chc-byke-zrp

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Bilim Şenliği

Özet : Ortaokul 5. 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin yıl içerisinde ve öncesinde fen bilimleri dersinde edindikleri bilgiler doğrultusunda, yaratıcılıklarını ön plana çıkarmayı ve öz güvenlerini geliştirmeyi amaçlayan ürünlerini ortaya koydukları bir çalışma gerçekleştirilmiştir. Belirli bir süre içerisinde fen bilimleri öğretmenlerinin koordinatörlüğünde öğrencilerin kendilerinin yaparak sundukları projeleri ile oluşturulmuş bir bilim şenliğidir. Yaparak yaşayarak öğrenmenin ve öğrendiklerini sergilemenin kazanımı verilmek amaçlanmıştır.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/qww-cwpe-ixu

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Flipped Clasroom Uygulamalarının Anaokuluna Uyarlanması

Özet : Anaokulu öğretmenleri için tasarlanmış bu paylaşım, kapsamlı içeriğiyle Flipped Classroom Uygulamalarının anaokuluna uyarlanması konusunda kullanışlı öneriler getiriyor.

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/yhb-mumk-boo

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Flip Your Classroom!

Özet : Back in the day when information was accessible only through print sources, teachers were almost the only sources of information for the students. Today, information is at our fingertips and our concern is how to process information and develop skills for the requirements of the 21st Century. Flipped Classroom is a strategy that shifts the focus from teacher to student, all the while saving precious time to engage and interact.

Seviye : Genel

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/szs-xzui-qsh

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Ünitelerin İşlenişi ve Yapılan Etkinlikler 

Özet : İlkokul düzeyinde bir ünitenin işlenişi, sorgulama döngüsü ile ünitenin incelenmesi, üniteye yönelik etkinlik örnekleri.

Seviye : İlkokul 2.Sınıf Öğretmenleri

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/zsd-mxks-mgd

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : How To Use 21St Century Skills İn The Classroom

Özet : 21.yüzyıl becerilerinin derslerde nasıl kullanılacağı ve uygulanması ile ilgili teknikler. /how to use 21st century skills in our lessons and the techniques related to these skills.

Seviye : Kindergarten&Primary/Anaokulu&İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ybv-hrdj-joc

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Fen Bilimleri Dersinde Zihin Haritaları

Özet : Zihin haritası fikirleri ve kavramları sunmanın grafiksel bir yoludur. Bilgileri toplamaya, yaklamaya ve yapılandırmaya yardımcı olan bir görsel beyin fırtınası aracıdır.

Seviye : Ortaokul Fen Bilimleri Öğretmenleri

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/nvk-jran-szo

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Eğitimde Oyunlaştırma

Özet : Lise kademesindeki ara sınıf öğrencilerine coğrafyayı sevdirmek ezberden ziyade oyunlaştırarak öğrenciye bilgiyi aktarmak

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/dtu-imdk-sgu

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Eğlenceli Matematik Etkinlikleri

Özet : Matematik dersini küçük yaşlardan itibaren sevdirmek, günlük hayatla ilişkilendirmek, derse olan ön yargıyı kırmak için yapılan etkinliklere yer verilecektir.

Seviye : İlkokul Ve Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ids-owhd-dtq

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Dil Gelişiminde Otantik Dil Öğretme Yaklaşımı Ve Dinleme Eğitimi: Ninniler, Maniler ve Türküler

Özet : Ülkemizde 2005 yılından bu yana uygulanan yapılandırmacı yaklaşımın barındırdığı felsefi temeller birçok öğretimsel yaklaşıma kaynaklık etmektedir. Bu yaklaşımlardan biri de hem öğrencinin etkinliğine hem de öğrenmelerin gerçek dünya ile paralelliğine dayanan otantik öğrenme yaklaşımıdır. Otantik öğrenme yaklaşımı bilgilerin gerçek dünya uygulamalarında kullanımını sağlayan bağlamlar yoluyla öğrenme anlamına gelir (Maxwell, Phelps, Braden ve Warren, 2000). Etkili ve daha derin bir öğrenmenin oluşturulması için gerçek yaşam deneyimlerine dayanan otantik öğrenme deneyimleri işe katılmalıdır. Otantik öğrenme, öğretmene dışarıdaki dünyayı sınıf içine getirme, bu sayede öğrenciye ise dış dünya ile bağlantı kurabilme olanağı sunar. Yapılandırmacı anlayış temeline dayanan (Driscoll, 1994’den aktaran Knobloch, 2003) otantik öğrenmenin temelini karmaşık, sıra dışı, öğrenciyi merkeze alan ve sosyal katılımı sağlayan, merak uyandırıcı ve gerçek yaşamla ilişkili olan otantik görevler ve bu görevlerin gerçekleştirilmesini sağlayacak otantik materyaller oluşturur. Bizler de sunumumuzda bu materyalleri (türküler, ninniler, maniler…) öğrenci ilgisini artıracak örnek etkinliklerle dinleme becerisi çerçevesinde otantik öğrenmenin sözcük ve kültürel dağarcığı geliştiren ya da sınıfta halihazırda üzerinde durulan konuları desteklemesi bağlamında ele alacağız.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/zjb-asui-kbc

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Math Their Way

Özet : PYP sorgulama ünitelerimize entegre edilerek "Math Their Way" ekinliklerinden uygulamalı örnekler.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/rvg-pcxz-nhs

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Bulut Gözlemciliği

Özet : Gündelik hayatta sıklıkla gördüğümüz bulut tiplerinin her biri bizlere bir hava olayı hakkında ya da yakın zamanda gelişecek hava olayları hakkında bilgi verir. Bu çalışmada bulut tiplerini tanıyarak, gündelik hayatta basit gözlemlerle hava olayları hakkında yorum yapmayı öğreneceğiz.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/zdn-sqsg-qsi

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Bireylerde Eğitimin Farklılaştırılması.

Özet : Üstün zekalı ve üstün yetenekli bireyler tüm dünyada toplumların ilgisini çekmiştir.Bir çok ülkede bu bireylerin eğitimine önem verilmiştir. Ülkemizde son yıllarda yapılan çalışmalar pek çok ülkeden daha ileri düzeydedir. Bu sunumda üstün yetenekli ve üstün zekalı bireylerin fark edilmesi ile beraber eğitimde ne gibi farklılaştırma yapılabileceği yer almaktadır.

Seviye : Tüm Seviye

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/mwe-xyqv-geg

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Tematik Ödev

Özet : Tematik Ödev çalışması, Lise 9 ve 10. sınıf öğrencilerinin ödevlendirilmelerinde, belirlenmiş temalara bağlı olarak tasarlanan yeni nesil ödevleri içeriyor, akademik disiplinleri birlikte ele almanın yoluyla ilgili önemli ipuçları veriyor.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ama-gypc-mri

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Neden Proje Tabanlı Öğretim ?

Özet : Fen ve Teknoloji dersinde işlenen konulardan biri olan sindirim sisteminin öğrenilme sürecinde konuların içselleştirilmesini sağlamak, kazanımların kullanımını yaşamsal beceriye dönüştürmek, öğrenme ortamına aktif olarak katılmalarını sağlamak için proje tabanlı eğitim yöntemi uygulanmıştır. Uygulamanın içinde sorgulamaya ve araştırmaya dayalı laboratuvar etkinliklerine de yer verilmiştir. Uygulamanın amacı öğrencilerin sindirim sistemi konusunda projeler hazırlayarak bilim insanlarının çalışma prensiplerini ve bilgiye ulaşma yollarını anlamlı bir ortamda, kişinin aktif katılımı ile öğrenmelerini sağlamaktır. Yapılan uygulamada proje tabanlı öğrenme ve enformasyon aktarımı yapılmıştır. Hedef öğrenmenin gerçekleşmesi sağlanmıştır.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/jvg-gnoq-nhh

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Developing Learning Skills in Students

Özet : Examples of strategies and in class acitivities that will foster 21st century skills; thinking,research, social, communication and self-management skills in students.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/wer-arhp-rym

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Kaçış Planı

Özet : Google slaytlar ve Bitmoji uygulamalarını birlikte kullanarak sanal sınıflar oluşturulması ve bu oluşturulan sanal sınıfların içerisine yerleştirilen sorular ile öğrencilerin ders içeriklerini eğlenceli bir oyun şeklinde tekrar etmelerini sağlamayacak bir içerik oluşturma. Bu oyun öğretmenin hazırlayacağı sorulara bağlı olarak tüm ders içeriklerinde ve seviyelerde kullanılabilir.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ogn-sejh-tab

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : PYP'de Teknoloji

Özet : Eğitim teknolojileri, uzun bir süredir hayatımızda olan, eğitimde bazı geleneksel durumların yenilenebilmesi ya da değişen taleplerin karşılanabilmesini sağlayan etkenlerden biridir. Ünite planlaması/müfredat çalışmaları sürecinde teknolojiden ziyade öğrenmeye yönelik içerik oluşturmanın önemi ve aşamaları incelenecektir. Anaokulu, İlköğretim ve üst sınıflardaki PYP öğrenme ortamında teknoloji entegrasyonuna yönelik bazı örnekler sunulacaktır.

Seviye : Tüm Kademeler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ugs-xwkp-kho

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : İlkokul Öğrencileri İçin Düşünme Yöntemleri

Özet : Düşünme Nedir? Düşünme Türleri Nelerdir? Yaratıcı Düşünme nedir ? Yaratıcılıkla ilgili yanlış anlaşılmalar Yaratıcılığın Aşamaları Yaratıcılığı Engelleyen Faktörler Yaratıcı Düşünmenin Gelişimini Kolaylaştıran Yollar

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/kwz-azkj-nvw

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Disiplinlerarası Projelerin Efektif Tasarımı ve Teknoloji

Özet : Disiplinler arası öğretim belirli bir kavram, problem ya da konunun farklı disiplinlerin bakış açıları tekrar bir bütün haline getirilmesidir. Bu sunumdaki amaç; disiplinler arası çalışmaların temel kavramları açıklamak, öğrencilere proje süreçlerinde rehber olmanın detaylarını aktarmak ve güncel konulara yönelik olarak teknoloji entegrasyonu ile geliştirilmiş ders içi, ders dışı proje örneklerini aktarmaktır.

Seviye : İlkokul-Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/bvu-fyyb-szz

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Duygu Dostu Öğretmenlik

Özet : "Emotion Coaching" Dr. John Gottman ın duygusal zeka ve ebeveynlik stilleri hakkında yaptığı araştırmalar sonucu geliştirdiği bir yaklaşımdır. Bu yaklaşım çocukların duyguları anlamalarını ve başa çıkabilmelerini sağlayan empatik bir iletişim metodunu içerir.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/asy-gjzv-oqt

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Öğrenmenin Nörofizyolojisi

Özet : İnsan öğrenebilen bir varlıktır. Bu yüzden refleksler ve içgüdüsel bazı davranışlarımızın dışında insan davranışlarının hemen hepsi öğrenmenin ürünüdür. Öğrenmede bireysel farklılıklar olduğu gibi benzer yanlar da söz konusudur. Etkili öğretimi gerçekleştirebilmek için özellikle beynimizin işlevini, öğrenme süreçlerini netleştirmemiz gerekir. Beyin daha iyi nasıl öğrenir? Beynimizdeki bilinç ile nasıl daha iyi, daha güzel, daha kolaylaştırıcı, daha yaratıcı, yapıcı eleştirel düşünme ve öğrenme organizasyonu tasarlayabiliriz? Öğrenme sürecini nasıl beyin temelli planlayabiliriz? Beyin temelli öğrenme-öğretme yaklaşım, strateji, yöntem ve etkinlikleri nelerdir ve bunları sınıf ortamında nasıl uygulayabiliriz? Kalıcı bir öğretim etkinliğinin planlanabilmesi için beyinde öğrenme nasıl gerçekleşir sorusuna cevap vermek gerekir. Burada öncelikli olarak beynimizin öğrenmeyle ilgili bölümlerinin genel yapısına değinilerek, her öğrencimizin öğrenme hızının farklı olduğu keşfedilecek ve bu hızı artırmak için neler yapabileceğimiz üzerinde durulacaktır. Geleneksel öğrenim yöntemleriyle beyin temelli öğrenme yöntemleri karşılaştırılacaktır. Beynimizde limbik sistemde amigdala ve hipokampüs olmak üzere iki ana merkez bulunmaktadır. Hipokampüs öğrenme ve hafıza merkezidir. Amigdala ise duygu ve davranışlarımızı düzenler. İnsanın en güçlü tarafı öğrenebilmesi ve hafızasıdır. Amigdala ve hipokampüsün öğrenmeyle ilgili bağlantılarının artırılabileceği örneklerle açıklanmaktadır. Nörofizyolojik öğrenmenin öğrenciler üzerindeki etkisi örneklerle açıklanacaktır. Derslerin planlanışı, sunumu ve kazanımların beynin işleyiş ilkelerine göre tasarlanması durumunda öğrencilerin tutumlarında, motivasyonlarında ve akademik başarılarında olumlu gelişmelerin olabileceği açıklanmaktadır.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/iex-dbqk-ubj

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : İstetra

Özet : İSTetra programı, ortaokul öğrencilerinin ödevlendirilmelerinde, belirlenmiş temalara bağlı olarak tasarlanan tümüyle dijital yeni nesil ödevler konusunda pek çok örnek içeriyor, akademik disiplinleri birlikte ele almanın yoluyla ilgili önemli ipuçları veriyor.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/dxn-xqff-sjj

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Öykü Yazdırmak İçin

Özet : İSTEK Acıbadem Okulları olarak öğrencilerimize yönelik İSTEK Ortaokulları ve İstanbul geneli ortaokulları arasında 10 yıldır “Armağan Öyküler” Öykü Yazma Yarılması düzenlemekteyiz. Ayrıca pek çok kurum tarafından düzenlenen yazma yarışmalarına öğrencilerimizi hazırlıyoruz. Bu süreçte dikkat edilmesi gereken noktalarla birlikte öğrencilerimizin daha başarılı olması için üzerinde durulması gereken hususları içeren bir sunum yapmak istiyorum. Yaratıcılık becerisi kazandıran ve ürün oluşturan bir etkinlik olan yazma alanı küçük yaşlardan itibaren desteklenmelidir. Bu noktada öğretmenlerimizde de farkındalık oluşturmak daha nitelikli ürünlerin oluşmasına yardımcı olacaktır.

Seviye : 5-8. Sınıflar/ Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/mrr-ycyc-oiy

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Türkçe Öğretiminde Sürece Dayalı Okuma Becerisinde Bakış Açısını Geliştirme Yollarına Örnek Bir Çalışma: “Kitap Güncesi”

Özet : Bu sunumda vurgulanan okumanın bireyin geleceğin becerilerini kazanmasında önemli bir rol oynadığıdır. Sunumun amacı; öğretmende okutulan kitapların konusunu, iletisini ve ana iletisini destekleyen aktiviteler, etkinliklerle hazırlanan “Kitap Güncesi” çalışmasıyla okuma saatlerinin nasıl verimli ve etkin olabileceğine dair bir bakış açısı geliştirmeye yönelik olan çalışmanın tanıtımıdır. Bu çalışma temeli 3B (Beklenti Oluşturma, Bilgi İnşa Etme ve Birleştirme) yöntemi üzerine kurulu Türk ve dünya edebiyatının önemli örneklerinin irdelendiği ve bu örnekler üzerinden geliştirilen okuma yöntem ve teknikleriyle çoğaltılmış ve çeşitlendirilmiş kitap okuma formlarıyla okuma saatlerinde etkin bir şekilde kullanılmıştır. Aynı zamanda Türk ve dünya edebiyatında önemli yeri olan romanlar aracılığıyla okumayı öğrencide bir alışkanlıktan davranış haline getirmek; sürece dayalı okuma eğitiminin nasıl yapılması gerektirdiğine dair farklı bir bakış açısı kazandırmak; öğrencinin zihinsel, bireysel, sosyal, zihinsel bağımsızlık becerileri gibi geleceğin becerilerini geliştirmesinde rol oynamak çalışmamızın belli başlı amaçlarını teşkil etmektedir

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/nbs-jymk-ojn

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Pandemi Sonrası Okula Uyumu Kolaylaştırıcı Sınıf İçi Uygulamalar

Özet : PDR ve tüm alan derslerinde uygulanabilecek, pandemi sonrası okula dönüşte öğrencilerin kaygılarını azaltmaya, arkadaşlık ilişkilerini güçlendirmeye yönelik uygulama örnekleri paylaşılacaktır.

Seviye : Ortaokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/wrt-brre-udu

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Anaokulunda Bir Sorgulama Ünitesi

Özet : "Dünyanın İşleyişi" temamızda yer alan "Dünyanın Hareketleri Canlıların Eylemlerini Etkiler" ana fikirli sorgulama ünitesinin kavram, öğrenme yaklaşımları, öğrenen profilleri özelliklerinin de yer alarak nasıl işlendiğinin sunulması.

Seviye : Anaokulu

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/msg-code-afg

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Özne Olan Öğretmenler, Özne Olan Öğrenciler

Özet : Bu sunumda, katılımcı öğretmenlerimiz 'Özne Olma' kavramını sorgulayarak, öğrenme ortamlarında öğrencileri nasıl daha yetkin hale getirebileceğimiz hakkında beyin fırtınası yapma ve 'Özne Olma' kavramı hakkında yeni bakış açıları kazanma fırsatı bulacaklar.

Seviye : Tüm Öğretmenler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/org-ftzk-rgn

Oturum : OTURUM4

Derslik : Çevrim içi

Saat : 14:00-14:30

Konu : Crossroads Uygulaması

Özet : Anaokul ve İlkokulda Crossroads uygulamasının örneklerle anlatımı, yapılan etkinlikler ve sürecin işleyişi.

Seviye : Anaokulu - İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/eyq-gjev-iio

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Sanat, İnsan, Yaşam…

Özet : İnsan doğdu, büyüdü ve çizdi...Korktuğu hayvanları, avlamaya çalıştıklarını, tapındıklarını...Derken hangi ülkenin, hangi milletin insanı olduğu fark etmeksizin ortak bir dil geliştirdi: Sanat! İnsan sanatı, sanat insanı geliştirdi. Taşlardan kağıtlara, resimlerden fotoğraflara, pervane böceği çizimlerinden helikopterlere geçildi. Yazı yazı olmadan önce aslında birer şekildi. İnsan öğrenirken bir elinde kağıt bir elinde kalem hep var oldu. Bu sebeple görsel sanatlar da eğitim sürecimizde var olmaya devam etmektedir. Bu sunumda görsel sanatların ve sanat eğitiminin gerekliliği, insan ve yaşam üzerindeki etkilerini ele alacağız.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/cdy-demo-ghi

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Yeni Nesil Ödevler

Özet : İlkokulda uygulanan yeni bir ödevlendirme önerisi. Öğretmenler, öğrencilere verecekleri ödevleri "görev" olarak adlandırıyor ve bu görevleri, çektikleri tiyatral içerikli videolar yoluyla öğrencilerle paylaşıyorlar. Eğlenceli ve motive edici bu paylaşıma başta ilkokul öğretmenleri olmak üzere tüm öğretmenlerimizi bekliyoruz.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ppu-wtqv-tmw

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Coggle İle Kavramlar Eşliğinde Sosyal Bilimler

Özet : Bu sunumda Coggle uygulaması üzerinden kavram haritası oluşturarak bir ders planlaması örneğini yansıtacağız. Öğrencilerin kavramlara ulaşmasının ve kavramlardan yola çıkarak konunun bütününe ulaşmasının sağlanması için basit ancak etkili bir uygulama olan Coggle, sadece sosyal dersler için değil tüm seviye ve alanlarda kullanılabilir.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/ayr-yrqi-iwi

Oturum : OTURUM1

Derslik : Çevrim içi

Saat : 11:15-11:45

Konu : Projist

Özet : Proje üretiminde işbirlikli yaklaşımıyla ortak disipliner bir yapıyı ve grup çalışmasını öneren ProjİST, toplumsal duyarlılığı, ürün ortaya çıkarmayı, insanlığın faydasını öne çıkaran yapısıyla multidisipliner bir program.

Seviye : Lise

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/hua-ryor-rru

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Eğitimde Dijital Dönüşüm Yolculuğuna Hazır Mısınız?

Özet : Tüm dünya sürekli değişim ve dönüşüm halindeyken, eğitim sisteminin değişmemesi mümkün değildir. İçinde bulunduğumuz devrim niteliğindeki hızlı teknolojik çağa ayak uydurabilmemiz için eğitimde dijital dönüşüm şarttır. Şüphesiz ki toplumu şekillendiren biz öğretmenlerin bu değişime kayıtsız kalması beklemez. Peki bizler bu değişime ayak uydurabiliyor muyuz? Eğitim hızla dijital hale gelirken biz bu dönüşümün ne kadar içerisindeyiz? Eğitimde Dijital Dönüşüm yolculuğuna gelin birlikte çıkalım.

Seviye : Tüm Kademeler

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/sye-gbmu-bef

Oturum : OTURUM3

Derslik : Çevrim içi

Saat : 13:15-13:45

Konu : Yaratıcı Yazma Teknikleri

Özet : Güdümlü, serbest ve yaratıcı yazma konusunda yepyeni çözüm önerileri getiren bu eğitime, ilkokul öğretmenlerimizle birlikte Türkçe, yabancı diller ve edebiyat ve konuya ilgi duyan tüm öğretmenlerimizi bekliyoruz.

Seviye : İlkokul

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation

Toplantı Linki : meet.google.com/htq-aygn-ntq

Oturum : OTURUM2

Derslik : Çevrim içi

Saat : 12:30-13:00

Konu : Yoga ve Fizik : Hayat Sana Ne Anlatıyor?

Özet : Ateş, Toprak, Hava, Su. Duygular elementlerle konuşur. Her element bir duyguyu hatta davranışı temsil eder. Elementleri dengeleyerek bir davranışı deneyimi ve sonucu değiştirmek mümkün mü? Elbette mümkün. Öğrendiğinde kendi hikâyenin izleyicisi değil, yazarı olursun.

Seviye : Tüm Seviye

Sunumu değerlendirmek için tıklayın/Click to evaluate the presentation